Forretningsbetingelser
Generel information
VERELÉ
CVR-nr.: 41469722
info@Verelé. dk
+4571357819
Lageradresse
Meterbeun 41, 2740, Skovlunde
Returadresse
Verelé
Klintemarken 2A,
2860, Søborg
Salg af varer hos Verelé.com sker i overensstemmelse med gældende dansk lovgivning. En person skal være fyldt 18 år for at købe drikkevarer med en alkoholvolumenprocent på 16,5 % og være 16 år for at købe drikkevarer med en alkoholvolumenprocent på under 16,5 %. Køber erklærer ved ordreudførelse at være bekendt med gældende lovgivning om salg af alkoholholdige drikkevarer
Betaling
Vi accepterer følgende betalingsmuligheder:
- Dankort
- MasterCard
- Maestro
- Visum
- MobilePay
- American Express
- Apple betaler
- Butiksløn
- PayPal - Hvis du betaler via PayPal, er du ikke beskyttet af ordningen, der giver ret til at gøre indsigelse. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.
Der opkræves ingen gebyrer for kreditkort.
Beløbet trækkes først på din kortkonto, før varerne er afsendt.
Fragt
Vi tilbyder gratis levering på alle ordrer.
Leveringstiden for lagervarer er 4-7 hverdage.
Fortrydelsesret
Når du køber hos os, har du som forbruger 14 dages fortrydelsesfrist, hvor du har ret til at fortryde købet.
Denne fortrydelsesfrist udløber 14 dage efter den dag, hvor du modtog dine varer. Har du bestilt flere varer i samme køb, og de leveres separat, løber perioden fra den dag, du modtog den sidste vare.
Består købet af flere forsendelser eller dele, bortfalder fortrydelsesretten 14 dage efter den dag, hvor du modtager den sidste forsendelse eller den sidste del.)
Er aftalen om regelmæssige vareleveringer over en bestemt periode, så bortfalder din fortrydelsesret 14 dage efter den dag, hvor du modtager den første pakke.
Fristen betyder, at du har 14 dage efter modtagelse af varerne til at give os besked om, at du ønsker at fortryde købet. Du kan sende en e-mail tilinfo@Verelé. dk eller gør brug af standardfortrydelsesformularen, som du finder sidst i forretningsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen, medmindre du samtidig meddeler os det.
Annullering af en del af købet
Hvis du har købt mere end én vare hos os, kan du returnere en eller flere varer, også selvom de er købt i en enkelt ordre.
Bemærk venligst, at fragtomkostninger ikke refunderes, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering af varerne
Når du har meddelt os, at du fortryder dit køb, har du 14 dage til at returnere varen til os.
Du skal selv betale for at returnere pakken, og du hæfter, hvis den bliver beskadiget under transporten.
Artiklens tilstand, når du returnerer den
Hvis varens værdi er nedsat, og årsagen er, at du har brugt den på nogen måde ud over, hvad der var nødvendigt for at kontrollere artiklens art og egenskaber, og hvordan den virker, så kan kun en del af købesummen refunderes til du. Det beløb, der kan refunderes, afhænger af varens salgsværdi, og det kan i visse tilfælde betyde, at kun fragtomkostningerne kan refunderes.
Vi anbefaler, at du returnerer varen i dens originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det reducere varens værdi.
Tilbagebetaling af købesummen
Fortryder du et køb, får du dine penge tilbage. Hvis artiklens værdi reduceres, trækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (som dog ikke gælder ekstra leveringsomkostninger, hvis du har valgt en anden leveringsform end den billigste standardleveringsform, som vi tilbyder), senest 14 dage fra kl. den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du ønsker at fortryde aftalen.
Vi returnerer pengene med samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet, medmindre andet er aftalt.
Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender dokumentation for, at du har returneret den.
Send artiklen til
Verelé
Klintemarken 2A
2860 Søborg
Vi modtager kun pakker sendt direkte til denne adresse.
Ret til at klage
Når du handler med os som forbruger, gælder købeloven.
Det betyder, at du har ret til at klage inden for 24 måneder. Kontakt os venligst inden du returnerer varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret eller ombyttet, eller dine penge refunderet, eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid", efter du har opdaget en mangel. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil det altid blive betragtet som inden for rimelig tid.
Hvis reklamationen er berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger (inden for rimelighedens grænser). Artiklen skal altid gentunes i passende emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Send artiklen til
Verelé
Klintemarken 2A
2860 Søborg
Vi modtager kun pakker sendt direkte til denne adresse.
Når du returnerer artiklen, bedes du vedhæfte en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler med os:
Navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personlige oplysninger, som er nødvendige for at levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos VERELÉ og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes , hvis brugeren er inaktiv .
Derudover samarbejder vi med flere andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Disse virksomheder behandler dataene udelukkende på vores vegne og må ikke bruge dem til deres egne formål.
Vi arbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, hvor dine data vil blive givet tilstrækkelig beskyttelse.
På Verelé.com er den dataansvarlige VERELÉ.
Du har ret til at få at vide, hvilke oplysninger om dig vi behandler.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I visse situationer er vi forpligtet til at slette dine personoplysninger, hvis du beder os om det. Det kan for eksempel være data, som ikke længere er nødvendige til det formål, vi brugte dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine personoplysninger bliver behandlet på en måde, der er i strid med loven. Du kan også skrive til os på: info@Verelé.com.
Hvor du kan klage
Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte info@Verelé.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan indgive din klage her
For at klage over varer eller tjenesteydelser skal varerne eller tjenesteydelserne have en værdi mellem 1.110 DKK og 100.000 DKK. Hvis de varer du vil klage over er tøj eller sko skal værdien være mindst 720 DKK. Der vil blive opkrævet et gebyr.
Hvis du er bosat i et land uden for Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
Forretningsbetingelserne er senest opdateret den 16.09.2024
info@Verelé. dk