Spring til indhold

Kontakt os

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Ofte stillede spørgsmål

Find hurtige løsninger og tips problemfrit. Dine spørgsmål er vigtige for os - lad os få dem besvaret!

Kan vi få produktinfo og billeder fra Verelé-websteder for at offentliggøre Verelé-produkter på vores hjemmeside?

Du kan få oplysningerne, men de skal kun bruges til salg af Verelé-produkter.
Enhver videredistribution af oplysningerne eller brug af Verelé-oplysningerne til andre formål vil føre til misligholdelse af erhvervskundeaftalen.

Hvordan kan jeg lave et tilbud til min kunde direkte fra Verelés hjemmeside?

Du kan give tilbuddet direkte til din kunde ved at logge ind på din Verelé Business-konto. Vælg varerne og læg dem derefter i indkøbskurven. Efter det endelige valg skal du klikke på Afslut tilbud. Ved trin, efter du har klikket på Afslut valg, skal du indstille din pris for slutkunden, tilføje dine og kundeoplysninger. Efter færdiggørelse af alle de nødvendige oplysninger, klik Generer tilbud.

Kan vi få produktinfo og billeder fra Verelé-websteder til at offentliggøre Verelé-produkter på vores websted?

Du kan få oplysningerne, men de skal kun bruges til salg af Verelé-produkter. Enhver videredistribution af oplysningerne eller brug af Verelé-oplysningerne til
andre formål vil føre til misligholdelse af erhvervskundeaftalen.

Hvornår kommer mine varer?

Du kan tjekke status for dine ordrer i din ordreoversigt på hjemmesiden ved at logge ind på din Verelé-konto.
Du kan finde din ordreliste ved at klikke på log ind

Kan VERELÉ sende til andre lande end Danmark?

Ja, vi kan sende til andre lande end Danmark. Tjek venligst forsendelsesomkostningerne
under bestilling.

Pakken er afsendt, men ikke ankommet?

Du kan tjekke status for dine ordrer i din ordreoversigt på hjemmesiden ved at logge ind på din Verelé-konto.
Bemærk, at det kan tage op til 24 timer, før opdateringer vises.
Hvis varen ikke er ankommet til det forventede tidspunkt, skal du kontakte fragtmanden for yderligere information.

Kontakte