Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål til min konto og hjemmeside


    • Jeg har allerede en konto, men kan ikke logge ind? Jeg kan ikke huske login-oplysningerne?
      Hvis du tidligere har haft en Verelé-konto, er din konto knyttet til din e-mailadresse.
      Klik her for at oprette en ny adgangskode.
    • Hvor kan jeg se status for min ordre?
      Du kan se status for din ordre i din ordreoversigt ved at logge ind på din Verelé-konto. 
    • Hvor kan jeg finde en kopi af min faktura?
      Du kan finde din faktura under hver ordre i din ordreliste ved at logge ind på din Verelé-konto.
      Du kan finde din ordreliste ved at klikke på log ind
    • Hvor kan jeg finde Track and Trace-oplysninger?
      Du kan spore dine pakker ved hjælp af Track & Trace-oplysningerne, som du kan finde under hver ordre i din ordreliste på din Verelé-konto.
      Når du har indtastet din ordreliste, vil du kunne se en liste over alle de ordrer, du har bestilt hos os.
      Bemærk, at det kan tage op til 24 timer, før opdateringer vises. 
    • Hvordan kan jeg redigere mine personlige oplysninger såsom e-mail, telefon osv.?
      Du kan ændre dine personlige oplysninger ved at logge ind på din Verelé-konto.
      Du kan ændre alle personlige oplysninger ved at logge ind 
    • Hvordan tilmelder/afmelder jeg mig nyhedsbreve?
      For at tilmelde dig vores nyhedsbrev, klik på Klik for at tilmelde dig nyhedsbrevssiden
      Du kan afmelde dig nederst i vores nyhedsbreve. 
    • Hvordan kan jeg se en oversigt over alle mine ordrer?
      Du kan tjekke den komplette oversigt over dine ordrer i din ordreoversigt på hjemmesiden ved at logge ind på din Verelé-konto.
      Du kan finde din ordreliste ved at klikke på log ind 
    • Er der nogen prismatch på Verelés produkter?
      Vi har ikke nogen prismatch, men vores produkter er af god kvalitet og til meget konkurrencedygtige priser. 
    • Hvor kan jeg finde status for min klagebillet?
      Du kan se status og svar på klagesedlen ved at logge ind på din Verelé-konto. 
    • Hvor kan jeg finde status for min klagebillet?
      Du kan se status og svar på supportbilletten ved at logge ind på din Verelé-konto.


    Bestilling og betaling 
      • Hvor kan jeg finde en kopi af min faktura?
        Du kan finde din faktura under hver ordre i din ordreliste ved at logge ind på din Verelé-konto.
        Du kan finde din ordreliste ved at klikke på log ind
      • Hvor kan jeg finde Track and Trace-oplysninger?
        Du kan spore dine pakker ved hjælp af Track & Trace-oplysningerne, som du kan finde under hver ordre i din ordreliste på din Verelé-konto.
        Når du har indtastet din ordreliste, vil du kunne se en liste over alle de ordrer, du har bestilt hos os.
        Bemærk, at det kan tage op til 24 timer, før opdateringer vises. 
      • Hvor kan jeg se status for min ordre?
        Du kan se status for din ordre i din ordreoversigt ved at logge ind på din Verelé-konto. 
      • Hvornår modtager jeg min ordrebekræftelse?
        Du modtager en reservationsbekræftelse, når du afgiver en ordre hos os, og du modtager en ordrebekræftelse, når vi har din ordre pakket på vores lager.
        Hvis din ordre skal afsendes, vil din ordrebekræftelse komme med dit track and trace-nummer.
        Hvis du mener, at der er sket en fejl, og du ikke har modtaget nogen ordrebekræftelse, selvom varen er afsendt, kan du kontakte vores kundeservice.
      • Der mangler vare i min ordre leveret, hvad gør jeg?
        Dette vil ske meget sjældent, fordi vi udviser ekstrem omhu og verifikation ved ordreopfyldelse på lageret. Men hvis du skulle være så uheldig at få denne afvigelse fra det, du har bestilt, og det du har modtaget, bedes du kontakte vores kundeservice for at rette op på problemet.
        Du kan kontakte vores kundeservice.
      • Pakken er beskadiget ved modtagelse, men varen er ubeskadiget. Hvad skal jeg gøre?
        Hvis pakken har synlige skader, men produktet ikke er beskadiget overhovedet, kan du beslutte at beholde forsendelsen uden krav eller
        du skal annoncere kundeservice hurtigst muligt, og det skal ske inden for 24 timer efter modtagelsen.
        Hvis du kontakter uden for åbningstiden, så send en mail til info@verelé.dk
        Se Verelés forretningsbetingelser. 
      • Både pakken og varen er beskadiget ved modtagelsen. Hvad skal jeg gøre?
        Hvis pakken har synlige skader, skal du annoncere kundeservice hurtigst muligt, og det skal ske inden for 24 timer efter modtagelsen.
        Hvis du kontakter uden for åbningstiden, så send en mail til info@verelé.dk
        Se Verelés forretningsbetingelser. 
      • Min faktura har en fejl, hvad gør jeg?
        Send venligst en mail til info@verelé.dk, vi vil forsøge at rette fejlen indenfor 2-5 hverdage afhængig af beløbsforespørgsler. 
      • Tilbyder du efterkravsservice og afhentningsservice?
        Vi har desværre ikke afhentningsservice til de enkelte kunder i øjeblikket. Derfor tager vi ikke imod efterkrav.
        For erhvervskunder kan der være mulighed for afhentning, men der er ingen mulighed for efterkrav. 
         
      Forsendelse og levering 
        • Hvad er EAN-koden på varen?
          EAN-koden er linjen med tal under stregkoden på dine varer. 
        • Pakken er beskadiget ved modtagelse, men varen er ubeskadiget. Hvad skal jeg gøre?
          Hvis pakken har synlige skader, men produktet ikke er beskadiget overhovedet, kan du beslutte at beholde forsendelsen uden krav eller
          du skal annoncere kundeservice hurtigst muligt, og det skal ske inden for 24 timer efter modtagelsen.
          Hvis du kontakter uden for åbningstiden, så send en mail til info@verelé.dk
          Se Verelés forretningsbetingelser. 
        • Både pakken og varen er beskadiget ved modtagelsen. Hvad skal jeg gøre?
          Hvis pakken har synlige skader, skal du annoncere kundeservice hurtigst muligt, og det skal ske inden for 24 timer efter modtagelsen.
          Hvis du kontakter uden for åbningstiden, så send en mail til info@verelé.dk
          Se Verelés forretningsbetingelser. 
        • Hvordan ændrer jeg den primære/standard leveringsadresse?
          Du kan ændre din primære/standard leveringsadresse ved at logge ind på din Verelé-konto.
          Tjek leveringsadresserne under din konto, og tryk på rediger symbol baseret på hver adresse, du har registreret til din konto.
          Du kan ændre adresser ved at logge ind.
        • Hvor kan jeg finde Track and Trace-oplysninger?
          Du kan spore dine pakker ved hjælp af Track & Trace-oplysningerne, som du kan finde under hver ordre i din ordreliste på din Verelé-konto.
          Når du har indtastet din ordreliste, vil du kunne se en liste over alle de ordrer, du har bestilt hos os.
          Bemærk, at det kan tage op til 24 timer, før opdateringer vises. 
        • Hvornår kommer mine varer?
          Du kan tjekke status for dine ordrer i din ordreoversigt på hjemmesiden ved at logge ind på din Verelé-konto.
          Du kan finde din ordreliste ved at klikke på log ind.
        • Kan VERELÉ sende til andre lande end Danmark?
          Ja, vi kan sende til andre lande end Danmark. Tjek venligst forsendelsesomkostningerne under bestilling. Lige nu leverer vi gratis til de fleste EU-lande.
        • Pakken er afsendt, men ikke ankommet?
          Du kan tjekke status for dine ordrer i din ordreoversigt på hjemmesiden ved at logge ind på din Verelé-konto.
          Bemærk, at det kan tage op til 24 timer, før opdateringer vises.
          Hvis varen ikke er ankommet til det forventede tidspunkt, skal du kontakte fragtmanden for yderligere information. 
        • Hvordan beregnes forsendelsesomkostningerne?
          Lige nu leverer vi gratis til de fleste EU-lande.

          I nogle tilfælde skal du betale fragt for hver pakke, der sendes fra hvert lager.

          Hvis der f.eks. er flere varer afsendt på samme tid fra et enkelt Verelé-lager, skal du betale et forsendelsesgebyr.
          Hvis der er flere varer afsendt fra 2 eller flere lagre (Verelé- og Verelé-partnere), skal du betale 2 eller flere forsendelsesomkostninger.
          Du vil se fordelingen af ​​forsendelsesafgiften før ordreafslutning.
           
        Erhvervskunder 
          • Hvordan bliver jeg erhvervskunde hos Verelé?
            For at blive Verelé erhvervskunde skal du først udfylde en registreringsformular, der skal godkendes.
            Der er kort behandlingstid, så hvis du ønsker at ansøge om at blive erhvervskunde kan du starte med at sende en mail til info@verele.dk 
          • Hvordan kan jeg have dine produkter på min hjemmeside? Jeg har min egen webshop, hvordan tilføjer jeg Verelé-produkter?
            Hvis du ønsker at importere vores produkter til din webshop, skal du oprette en importfil og importere den til dit websteds CMS-system.
            Det gør du ved tilmelding som erhvervskunde ved at sende en mail til info@verele.dk
          • Hvordan kan jeg se priserne som erhvervskunde?
            Du skal logge ind som erhvervskunde for at se priserne som erhvervskunde.
            For at blive Verelé erhvervskunde skal du først udfylde en registreringsformular, der skal godkendes.
            Der er kort behandlingstid, så hvis du ønsker at ansøge om at blive erhvervskunde, kan du starte med at sende en mail til info@verele.dk. 
          • Hvordan kan jeg lave et tilbud til min kunde direkte fra Verelés hjemmeside?
            Du kan give tilbuddet direkte til din kunde ved at logge ind på din Verelé Business-konto.
            Vælg varerne, og tilføj dem derefter til indkøbskurven. Efter det endelige valg, klik på Afslut tilbud.
            På trinnet efter at have klikket på færdiggør valg, skal du indstille din pris for slutkunden, tilføje dine og kundeoplysninger. Efter færdiggørelse af alle de nødvendige oplysninger, klik Generer tilbud. 
          • Kan vi få produktinfo og billeder fra Verelé-websteder til at offentliggøre Verelé-produkter på vores websted?
            Du kan få oplysningerne, men de skal kun bruges til salg af Verelé-produkter.
            Enhver videredistribution af oplysningerne eller brug af Verelé-oplysningerne til andre formål vil føre til misligholdelse af erhvervskundeaftalen. 
          • Kan jeg tilføje yderligere brugere til min virksomhedskonto?
            Ja, du kan tilføje yderligere brugere og definere rollerne med kontrol -
            Admin - med fuld kontrol, hvem der kan slette konto/brugere.
            Rediger - med begrænset kontrol, hvem der kan afgive tilbud, foretage køb, men ikke slette kontoen/brugerne 
          • Kan jeg få kredit?
            Desværre er der ingen kreditpolitik som sådan. 
          • Kan jeg være Verelé-leverandør?
            Nej, vi producerer vores egne kvalitetsprodukter.
             
          Henvis og tjen: 
            • Hvordan fungerer Refer and earn-programmet?
              Som Verelé-kunde skal du logge ind på din konto. Henvis produktet til potentielle kunder, venner, familie og begynd at tjene* (forudsætninger gælder). 
            • Hvordan tilmelder jeg mig programmet?
              Du skal blot registrere dig som Verelé-kunde for at få fordelen af ​​denne ordning.
              Er du allerede kunde, ikke endnu? Venligst tilmeld dig.
            • Hvordan tjener jeg i dette program?
              Hvert produkt har foruddefinerede Verelé-pengepoint.
              Du vil modtage Verelé-pengepointene inden for 14 dage og efter at have opfyldt alle nedenstående betingelser - 
            • Hvis du henviser til produktet med linket fra din konto, og nogen køber produktet med det samme link. 
            • Efter vellykket levering af produktet til den kunde, der foretog købet. 
            • Kunden returnerer ikke det samme produkt inden for den angivne varighed. 
            • Hvordan kvalificerer jeg mig til dette program?
              Din kvalitet for dette program, efter du har foretaget minimumskøbet på 200 kr fra din Verelé-konto.